#MediaWoman: Ольга Гудзь про роботу з зірками, ефективність та особисті правила успіху

1+1

1+1 – не лише один з найпопулярніших телеканалів України, з якого почалася ера вітчизняного ТБ, а й впізнаваний бренд, який має колосальну аудиторію в соціальних мережах, може похизуватися рекордною кількістю згадок у ЗМІ, а також величезною кількістю зірок та інфлюенсерів, залучених у найрізноманітніші проєкти.

Команду управління PR, який комунікаційно супроводжує телеканал, очолює Ольга Гудзь – менеджерка з більш ніж 12-річним досвідом, багатьма професійними відзнаками та кампаніями, які об’єднують мільйони. У межах ексклюзивного проєкту #MediaWoman ми поговорили з Ольгою про задачі та виклики, які долає команда піарників, про роботу з зірками, ефективність та особисті правила успіху.

Управління PR телеканалу 1+1 займається просуванням значної кількості проєктів. Як вдається робити так, аби команда була ефективною та демонструвала високі результати?

Справді, підрозділи PR-управління утримують лідерство на ринку за відповідними напрямками – за охопленнями у пресі, digital та за рівнем упізнаваності й довіри до наших зірок. Завжди хочеться бути першими і кращими у своїй справі. Зізнаюся, я вимогливий та прямий менеджер, намагаюся чітко ставити завдання, не боюся давати відвертий фідбек. Сама була довгий час піарником, чудово розумію стандарти професії й одразу бачу, коли людина намагається «халтурити» чи працює напівсили. І це мені не подобається. Якщо людина лінива, неамбіційна, а найгірше – байдужа, мене це засмучує.

Дуже поважаю людей, які «горять» і віддані своїй справі, намагаюся брати в команду саме таких. Не боюся прямо говорити: «Це не годиться» чи: «Це нам не підходить». Хочеться, звісно, культивувати та утримувати високі стандарти.

Якщо ж говорити про тренди на ринку, то останнім часом спостерігаю дефіцит кадрів у сфері комунікацій, та й з нашим об’ємом роботи (адже ТБ – це постійний конвеєр різноманітного контенту, де все потрібно «на вчора») – у такому ритмі витримати достойну планку здатен далеко не кожен.

Якщо людина лінива, неамбіційна, а найгірше – байдужа, мене це засмучує

Оля Гудзь 1+1

Через вас проходить величезна кількість селебріті. Які правила визначальні у роботі з зірками? Чим вони відрізняються від звичайних співробітників?

Зірки тому й зірки, що вони дуже працездатні та вимогливі. І, відповідно, робота з ними вимагає високого рівня емоційного інтелекту та стресостійкості, щоб знайти індивідуальний підхід до кожного. Тут важливо і висловити повагу, і відстояти інтереси справи, донести свою точку зору та дійти згоди в робочих моментах. Буває, пізньої ночі потрібно замінити обкладинку, яка вже пішла до друку, бо зірка змінила свою думку. Такі ситуації виникають час від часу. У більшості випадків, ми шукаємо компроміси, головне – це витримка та вміння вчасно сказати: «Досить».

З мого досвіду, дружба у роботі з зірками не дуже доречна і швидше заважає. Тому ніколи не беру на роботу «фанатів» – має бути субординація та професійність. Також у нашій сфері важливо мати внутрішню повагу до талантів та творчих, тонких людей. Без цього, розуміння певних речей буде даватися важко.

Піарнику завжди важливо залишатися сірим кардиналом і робити так, аби перекіс не відбувався в свій бік.

Дружба у роботі з зірками не дуже доречна і швидше заважає

Оля Гудзь 1+1

За якими ще принципами відбираєте людей у команду? На що звертаєте увагу?

Піарника судять за репутацією його проєктів. Якщо занадто «тягне ковдру на себе» – вважаю, що це непрофесійно. Підбір у команду завжди ретельний, проте, повторюся, зараз відчуваю брак якісних комунікаційників.

Вважаю, основний критерій – щоб палали очі та серце, щоб була амбіція бути кращим у своїй справі, небайдужість. Щоб людині хотілося відслідковувати публікації про свої проєкти пізнього вечора чи на вихідних, щоб вона завжди пропонувала трохи більше, ніж від неї очікують. Також грамотність, адекватність. Помилки трапляються у всіх, але небайдужість та прагнення зростати – це головне. Звертаю увагу на дипломатичність та вміння не розповідати зайвого – ми працюємо з великою кількістю інформації, яка має залишатися у вузькому колі осіб. І, як вже зазначала, намагаюся не долучати до роботи фанатів певних зірок – для нашої роботи потрібен холодний розум та неупередженість. Важливо також розуміння контексту, відчувати настрої суспільства та тренди.

Наша професія дуже швидко видозмінюється та вимагає нових підходів. Тут перемагають візіонери.

Піарника судять за репутацією його проєктів

У Великих розважальних шоу концентрація зірок перевищує всі очікування. Як під час активної фази розважальних проєктів вдається вести з ними комунікацію?

Кількість яскравих зірок на нашому каналі вже давно перевищує норму. Наприклад, у новому телевізійному сезоні у нас одночасно стартували два Big shows – «Танці з зірками» та «Маскарад», у кожному по 30-40 зірок. Загалом, у нашої команди в роботі зазвичай одночасно близько 10 проєктів. Це на телебаченні найгарячіший сезон підготовки до нового телесезону, коли все горить, і ти гориш. Виживають лише сильні та шалені.

Оля Гудзь 1+1

Як у такому насиченому телевізійному ритмі вам вдається переключатися? Звідки черпаєте енергію та чим надихаєтеся?

Як не дивно, робота мене не виснажує, а, навпаки, заряджає. Чим більша кількість проєктів, чим більший рівень відповідальності чи навіть стресу – тим вищий рівень енергії та залученості. «Переключаюся» я постійно – з одного проєкту на інший.

З нашою роботою звикаєш до певного ритму і нових вражень, і без роботи довго не можеш. Мені здається, це дуже важливий показник, що ти на своєму місці – коли не втомлюєшся від своєї роботи. Звісно, трапляються моменти, коли все дратує і терміново потрібно відпочити – тоді мій рецепт – кілька днів абсолютної тиші та спокою, буквально – дозволити собі не робити нічого, уникати спілкування, просто медитувати. На контрасті з нашою роботою, це одразу «перемикає». Надихає мене  – краса, книги про історію мистецтв та французьке кіно.

Оля Гудзь 1+1

Війна ТБ vs Digital – наскільки це реальне явище і чи справді YouTube складає конкуренцію ТВ-проєктам?

Це дуже актуальне питання. Проте я б не говорила про війну, а швидше про технологічну трансформацію теледивлення. З розвитком широкосмугового інтернету та технологіі Smart TV, інтернет стає не ворогом, а швидше новим способом дистрибуції ТВ-контенту, де користувачі отримують бонусні можливості повторно переглядати улюблені епізоди програм чи серіалів у будь-який зручний час.

Це означає, що ТБ-контент і надалі матиме вплив, проте спосіб його споживання буде трансформуватися.


Текст: Марія Холотій

Фото: Вікторія Квітка

НАЧНИТЕ НАБОР И НАЖМИТЕ ВВОД ДЛЯ ПОИСКА

Top